Varsler tiltak mot snik-islamisering

Siv Jensen
Creative Commons License photo credit: kjetil_r

Fremskrittspartiets formann Siv Jensen advarte i sin tale i landsstyret i kveld mot snik-islamisering av Norge. Hun tegnet et dyster bilde av hva som vil skje med Norge hvis ikke Fremskrittspartiet snart kommer til makten og får fornyet landet slik at norsk lov og norsk styresett atter blir gjeldende. Vi har tatt en prat med den blonde pitbullen om hva Frp vil gjøre for å møte trusselen fra islam om, eller kanskje rettere sagt når, de kommer til makten.

- Velkommen til Hjortholoid Siv Jensen, og takk for at du kunne stille på så kort varsel.

- Bjeff bjeff

- Frp vil fornye og forandre Norge sier du, og setter dette i sammenheng med det du kaller for en snik-islamisering av landet vårt. Hvilke forandringer kan vi vente oss i forhold til innvandrerbefolkningen og religiøse minoriteter om Frp feier inn i regjeringskontorene til høsten?

- Da skal det bli andre boller! Vi har utarbeidet en omfattende plan der enkle men omfattende metoder skal gi oss bedre integrering i løpet av kort tid.

- Og oppskriften er?

- Du smelter 150 gram margarin, rører 5o  gram gjær ut i 3 desiliter lunken melk…

- Jeg tenkte på oppskriften for å bedre integreringen, ikke på bollene…

- Sikker? Det er veldig gode boller!

- Ja, jeg har akkurat spist to store porsjoner med kalkun og orker ikke tenke på boller akkurat nå. Gi meg integreringsoppskriften i stedet.

- Greit. Altså. Vi ønsker å gi private organisasjoner et større ansvar for integreringen, slik de gjør i USA, og vi har drøftet dette med blant andre Enevald Flåten, Levende ord, og Misjonsforbundet. Vi har blitt enige om at så fort forholdene ligger til rette for det, så skal det opprettes en organisasjon som vil få et særlig ansvar for at muslimer lærer seg hvilke regler som gjelder her i landet.

- Jaha? Har dere noe navn på denne organisasjonen?

- Navn er ikke viktig, og organisasjonen er ikke opprettet ennå, så det er ikke endelig. Men inntil videre har vi bare kalt den for Norsk misjon blant muslimer.

- Og hvilke verktøy vil denne organisasjonen kunne ta i bruk?

- Organisasjonen vil, med statens hjelp, opprette arbeidsleire rundt om i landet der muslimene kan komme med familiene sine, lære seg å ha en fast jobb, lære seg hvilke normer og regler som gjelder, og lære seg språket ordentlig. Her skal det pugges!

- Men tror du muslimene kommer til å benytte seg av dette tilbudet da? Eller skal dere tvinge dem?

- Fremskrittspartiet er et liberalistisk parti, vi tvinger ingen, men vi tror nok vi skal få fyllt opp disse leirene ganske greit.

- Med all respekt, det tviler jeg på. Dere får da ingen til å flytte i arbeidsleir uten en eller annen form for pisk eller gulrot?

- Å, men vi har da begge deler. Av hensyn til de muslimske barna kommer vi til å fjerne dem fra foreldrene, og plassere dem på dertil egnede barnehjem for å sikre at de får en norsk oppvekst. Hvis da ikke familiene flytter frivillig i arbeidsleir så klart.

- Dette er pisken antar jeg, men hvor er gulroten?

- Den står i jorda. Muslimen er nemlig den nye bonden. Vi skal lære dem å dyrke jorda.

- Muslimen er den nye bonden?

- Ja, vi er jo alle sammen lei av den gamle bonden, og vi er lei av at alle muslimer på død og liv må bo i Oslo. Det er jo nå den største byen i Somalia faktisk. Så hvis vi gjør muslimene til bønder blir vi både kvitt den gamle bonden, og vi får flyttet muslimene ut av Oslogryta. Alle blir fornøyde. Dessuten er de sabla flinke med grønnsaker!

- Men Siv Jensen, arbeidsleire og barnehjem, dette minner da veldig om den politikken som ble ført i forhold til tatere gjennom mesteparten av forrige århundre?

- Det er riktig.

- Men mange vil jo mene at behandlingen av taterene er at av de svarteste kapitlene i vårt lands historie. Dette ønsker altså Frp å plukke frem igjen?

- Bah! Politisk korrekt vissvass. Ekstreme situasjoner krever ekstreme tiltak, og man kan si hva man vil om behandlingen av taterene, men det fungerte jo. Når så du sist et taterfølge?

- Jeg tror faktisk aldri jeg har sett ett.

- Der ser du, det er fordi tiltakene som ble satt i verk virket slik de skulle. Med oss i regjering skal det bli fart på integreringen igjen, det kan du ta deg en fastelavnsbolle på.

- Integrering sier du, men er det ikke egentlig assimilering du mener?

- Nei, så vanskelige ord bruker vi ikke i Fremskrittspartiet!

66 Comments

  • 22 February, 2009 - 4:04 am | Permalink

    faktisk enig med deg ! :!:

  • 1967 modell
    22 February, 2009 - 4:44 am | Permalink

    Dette er muligens et naivt utsagn som følger… men…

    Flytter man til et nytt land, skal man tilpasse seg det landet. Landet skal IKKE tilpasse seg innflytter!!! Slik skulle det iallefall fungere…

    Flytter jeg til feks Thailand så kan jeg ikke venta at de skal tilpasse seg etter hva jeg mener eller min tro. Liker jeg ikke forholdene der så kan man jo bare flytte til et annet land…

    Stå på Siv!!!

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 9:45 am | Permalink

      Sånn har det vel aldri fungert? Folkevandringer forandrer verden, enten vi vil eller ikke.

      • 22 February, 2009 - 1:49 pm | Permalink

        Vel, folkevandring forandrer nok verden, ja, selv om det ikke alltid er positive endringer. Det å kalle flyktningestrømmen og innvandringen til Norge en “folkevandring”, derimot, er vel kanskje å strekke begrepet litt vel langt.

        Personlig mener jeg Siv Jensen kunne hatt godt av å begrense seg litt innimellom, samtidig er jeg av den oppfatning at Norge burde sile innvandringen bedre. Hele innvandringspolitikken i Norge er misforstått, og jeg blir like forbannet hver gang UD velger å utvise innvandrere som ikke har gjort noe galt, som tvertimot bidrar til det norske samfunn på lik (eller bedre) linje som de fleste nordmenn. I tillegg er det bevisst inntak av asylsøkere fra vanskeligstilte områder (selvsagt) som kommer hit, får opphold, men liten eller ingen oppfølging. Det er de siste som skaper fremmedfrykt og bidrar til å dra statistikken opp når det gjelder kriminalitet begått av innvandrere.

        En innstramming, samt kanskje også en forbedring av oppfølging og vurdering av de personene vi velger å ta inn, kunne etter min mening vært en god ting å gjøre. I tillegg mener jeg at innvandrere som kommer til Norge burde hatt tvungen opplæring i språk, skikker og lovgiving – mest det første, det andre og tredje på den listen er mer for å få en forståelse av samfunnet de skal flytte inn i. Det største hinderet er uansett språket, og mange mange innvandrere snakker et norsk som er fullstendig elendig. Når de da heller ikke kan gjøre seg forstått på engelsk, så mister de muligheten til å kommunisere godt nok med store deler av den norske befolkning, og ikke minst, de mister kontakten med samfunnet rundt seg. Ikke en ønskelig situasjon.

  • 22 February, 2009 - 5:06 am | Permalink

    Så heldig du er som får slike eksklusive intervjuer

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 9:46 am | Permalink

      For ikke å snakke om alle de eksklusive kommentarene som følger i kjølvannet!

  • 22 February, 2009 - 7:41 am | Permalink

    :roll: Kvakk :shock:

  • 22 February, 2009 - 9:15 am | Permalink

    Er det ikke fordi norge er et så bra land,at innvandrerene kommer hit.Dei er jo flyttet fra sitt eget land pga politikk å andre regler. Hvorfor skal det innføres her.Er det så dei sjøl kan bli sjefer å herske med normenn.Nei, håper da at jeg i fremtiden skal se forskjell på tjenesrefolket.

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 9:51 am | Permalink

      Ja, alt er så mye enklere når man ser forskjell på herskap og tjenere, og det passer jo unektelig best at herrefolket er blonde, blåøyde og høyreiste, så kan tjenestefolket være litt sånn underdanige. Gjerne svartmuskede, og aller helst litt mørkere i huden. Det er jo mye bedre sånn, enn at vi må begynne å bruke jakkemerker for å se forskjell på tjenestefolket og overmenneskenne.

  • knut
    22 February, 2009 - 9:52 am | Permalink

    Det er bare en ting å gjøre.Jeg har stemt på AP i samtlige valg jeg har kunnet,men nå blir det Frp!Hvilken som helst regjering kan styre igjennom finanskrisen,faktisk var det en borgerlig regjering som avsluttet forrige krise.
    Men når det gjelder innvandring og all elendighet den fører med seg,er det nok bare Frp som kan gjøre noe med.Selv oljefondet vil gå tapt på rekordtid bare grunnet muslimsk innvandring,med den’s uhyggelige bakside og konsekvenser, som de rødgrønne hardnakket benekter å innse. Og fakta er at uten innvandrerstemmene ville ikke de rødgrønne sittet i regjering nå. Et parti som SV vil neppe bli representert på stortinget neste valg om ikke for innvandrerstemmer.
    En stemme på de rødgrønne er en stemme til muslimske pressgrupper,imamer,kriminelle,terrorister og islamske fundamentalister!

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 9:59 am | Permalink

      Og Mullah Krekar! Og Trond Ali Lindstad! En stemme på de rødgrønne er en stemme på Mullah Krekar og Trond Ali Lindstad! FY!!!

    • 25 February, 2009 - 7:14 pm | Permalink

      Kjempeidé! Vi stemmer på de som er ivrigst etter å bruke opp oljefondet for å… spare på oljefondet? Stutum elsker deg, Knut.

  • croony3
    22 February, 2009 - 10:34 am | Permalink

    Er nok enig med Siv her ja. Det er snik Islamisering. Det ser ut som om vi i Norge skal godta alt som blir lagt fram for oss, det være seg nye krav fra EU eller fra minoritets grupper som mener de har krav på ditt og datt. Jeg er redd for at om denne utviklingen fortsetter vill vi ha ett muslimsk styre om en 50 års tid, og det tror jeg ikke den vanlige Nordmann vill bli så gla for. Du har jo selvfølgelig de Nordmenn som har konverteret til Islam,de vil jo bli henrykt det er jo det de ønsker. Nei la Muslimene leve i Norge,men de skal og bør følge vårt levesett,og ikke prøve å presse sine meninger religon på oss.

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:11 pm | Permalink

      Det er virkelig på tide å rope varsko her. Se på samene, de fikk grini seg til både eget flagg og eget sameting. Snart forlanger vel muslimene å få det samme, og sånn kan vi ikke ha det. Ja…hvis ikke de tar over sametinget da, da gidder jeg ikke bry meg.

  • TOM
    22 February, 2009 - 11:12 am | Permalink

    LENGE LEVE SIV!!! :mrgreen:

    :mrgreen:

  • 22 February, 2009 - 11:23 am | Permalink

    Jeg skal iallefall stemme på Siv til høsten!! :grin:

  • lektoren
    22 February, 2009 - 12:23 pm | Permalink

    :!: Jo altså, la meg først slå fast at vi har reell ytringsfrihet i Norge. Så si hva dere vil. Men det blir unektelig litt ufrivillig komisk når de av dere som frykter at det “Norske” er på vei til å gå tapt ikke selv behersker det norske språk…..eller hva? :!:

    • Reinert
      22 February, 2009 - 2:20 pm | Permalink

      TOSK………….. vi fooorsstod det.

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:15 pm | Permalink

      Jeg tror det dårlige språket er et resultat av snik-islamiseringen. Man så jo aldri orddelingsfeil og det som verre er i kommentarfeltene før den muslimske innvandringen grep om seg. Ja, man så ikke en gang kommentarfelt faktisk! Nei, det er nok nazistene i islamsk råd som har skylda for dette også!

  • 22 February, 2009 - 1:04 pm | Permalink

    og muslimer kan få negative beslut

  • Randi
    22 February, 2009 - 1:07 pm | Permalink

    :!: Helt enig med Siv. Det er snik Islamisering. Det ser ut som om vi i Norge skal godta alt som blir lagt fram for oss. Muslimene kan jo leve i Norge,men de skal og bør følge vårt lover og regler, og ikke prøve å presse sine meninger religon på oss. :!:

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:17 pm | Permalink

      Enig og tro til Dovre faller. Å presse religionen sin på andre er en mange hundre år gammel kristen tradisjon som vi bør få ha for oss selv. Den kan muslimene holde fingrene sine unna!

  • Spaceman Spiff
    22 February, 2009 - 1:14 pm | Permalink

    Til høsten blir det FRP for første gang for min del. Ikke fordi jeg ønsker FRP-politikk, men fordi vi må få gjort noe med den vanvittige innvandringen. Og til den lett barnslige bloggeren her, så bør han sette seg inn i hva islam faktisk er før han prøver seg på dårlige morsomheter…. For islam er så absolutt latterlig, men ikke på en morsom måte… :evil:

  • Christian Pettersen
    22 February, 2009 - 2:14 pm | Permalink

    Kjempefint innlegg, dessverre frykter jeg Siv ikke er modig nok til å gjennomføre de gode forslagene dine. :twisted:

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:18 pm | Permalink

      Åjoda! Ingenting er umulig for den dama der. Hurra for Siv!

  • Reinert
    22 February, 2009 - 2:17 pm | Permalink

    Jeg har stemt arbeiderpartiet i hele mit liv. Men nå skal FRP få min stemme. Noen må stoppe muslimenes fremmars. Jeg har vært i Malmø, OG JEG SÅ. hva de er i stand til.

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:21 pm | Permalink

      I Malmø er de i stand til det meste, det vet jeg. Malmø FF har jo til og med spilt finale i Serievinnercupen. Tapte riktignok for Nottingham Forest, men det er en enorm prestasjon allikevel. Men dette er tredve år siden i år, og Malmø FF er ikke hva de en gang var. Det skyldes nok snik-islamiseringen dette også :twisted:

  • Konrad
    22 February, 2009 - 2:58 pm | Permalink

    Suverent, heia Hjorthen :lol:

    Hvilken liste er du nominert på? :wink:

  • Kakekai
    22 February, 2009 - 3:00 pm | Permalink

    Nydelig bloggpost Hjorten, du tar saken på kornet igjen og igjen.

    Men jammen er det litt av et kobbel vakthunder du har fått etter deg … :shock:

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:24 pm | Permalink

      Ja det var mange nye kommentatorer denne gangen, og det er jo hyggelig. Nå gjelder det bare å få dem på dressurkurs fortere enn svint!

  • 22 February, 2009 - 5:15 pm | Permalink

    Dette er en sånn post hvor man ler, og så setter man latteren i halsen jo lenger ned i kommentarfeltet man kommer. Huff.
    :sad:

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:24 pm | Permalink

      Bra Hanne! Du må jo ikke le av dem, de gjør jo så godt de kan :lol:

  • T J
    22 February, 2009 - 5:38 pm | Permalink

    Ja denne var det dybde i,men lurer på om det for enkelte gikk litt sånn hus forbi.Jeg for mitt vedkommende er riktignok som ei tresleiv å regne sett i fohold til FRP og de skarpe knivene deres,du ser det Hjorten,jeg kan nemlig ikke se noen farlige muslimer noe sted.Det rare er at min nærmeste nabo, som nettopp er muslim og som jeg snakker med nesten daglig, har jeg adrig hørt et vondt ord fra.Nå er han ikke den eneste jeg kjenner med samme religion,men jeg har ikke følt neg utrygg på dem heller.Det samme kan jeg ikke si om alle av mine landsmenn.T J

    • Hjorthen
      22 February, 2009 - 8:28 pm | Permalink

      Jeg har heller ikke møtt denne farlige muslimen ennå, er litt usikker på hvor han befinner seg faktisk? Men han går vel i ett med skyggene, bare venter på det rette øyeblikket til å hoppe frem og rope BØ?

    • 22 February, 2009 - 9:21 pm | Permalink

      Vi har jo denne Krekar da, men den største skade han gjør er vel å slurve med trappevasken. :roll:

  • T J
    22 February, 2009 - 11:38 pm | Permalink

    Ja du har rett i det Hjorten,det sies jo at selv blnde høner finner korn,nå hvet jeg ikke om dette gjelder for et vist parti,men må medgi at det har vært mye kakling fra den kanten,håper forøvrig at det er mest brusing med fjøra selv om det virker eggende for noen.eller hur.T J

  • Marit
    23 February, 2009 - 12:45 am | Permalink

    Fikk du nå endelig de kommentarene du ikke fikk på den posten om Melodi Grand Prix?? :wink:

    Forøvrig lages de beste bollene ved at smøret smuldres sammen med melet, ikke ved at det smeltes. Det trodde jeg var noe alle visste…

    • Hjorthen
      23 February, 2009 - 12:57 am | Permalink

      Jeg er veldig godt fornøyd, særlig med kommentarer om tjenestefolk og den slags. Her mangler det bare en tirade om hvor ille det var at Hadia Tajik fikk stille opp på Nytt på nytt etter det hun forsøkte å gjøre mot landet vårt, så ville det vært ganske komplett.

      Smuldre smør i mel? Jeg trodde det hodt med å blande vann i en sånn pose med bollemix jeg?!?

      • Marit
        25 February, 2009 - 10:00 pm | Permalink

        Og du kaller deg selv en småbarnsfar????????

        • 25 February, 2009 - 10:57 pm | Permalink

          Boller har jeg aldri vært flink med, jeg tror kanskje deigen min blir for tørr. For boller skal vel være ganske seige når man setter dem til etterheving?

          • Marit
            26 February, 2009 - 10:54 am | Permalink

            den skal være seig og du skal måtte bruke en del mel når du triller dem for at det ikke skal bli for klissete.

            Altså:

            1 L hvetemel
            1 dl sukker
            2 ts kardemomme
            60 g margarin
            1 pk gjør (tørr går fint, fersk er best)
            3,5 dl melk

            Varm melken til den er lunken og rør ut gjæren i litt av den.
            Bland melet, sukkeret og kardemommen i en bolle og smuldre margarinen inn i det. Dette kan man enten gjøre for hånd (slitsomt og tar litt tid) eller man har en fin kjøkkenmaskin som gjør det. Tilsett så melken og gjæren. Nå skal deigen være myk og smidig (og seig) og du skal ikke være i stand til å tulle mye med den før den begynner å bli klissete. Dersom du kan det, så er den for tørr. Synd for deg, for det er praktisk talt umulig å blande i mer væske i en knadd deg, det blir i alle fall BARE gris. Derfor er det bedre å ha i litt for mye melk i første runde og så heller putte på litt mer mel etterpå.
            Nå må deigen heve til den er dobbelt så stor, og så er det jo bare å bake boller, eller kranser eller kanelsnurrer eller hva man måtte ønske. Etterhev dem i ca et kvarter og så steker man dem i 5-10 min midt i ovnen på rundt 200 grader.

            Så da ønsker jeg deg lykke til neste gang du skal lage boller, Iversen! (Og Hjorthen)

          • 26 February, 2009 - 3:42 pm | Permalink

            Ja, da blir det kanskje… eh.. andre boller?

  • 23 February, 2009 - 2:02 am | Permalink

    Vel, Hjorthen… Kudos til deg for at du gidd å erte på deg trolla. Om eg skulle hatt slikt pakk rekande i bloggen min veit eg ikkje kva eg skulle gjort.

    Jaggu godt han er livlaus om dagen, då.

    Som sagt, kudos.

    • Hjorthen
      23 February, 2009 - 4:26 am | Permalink

      Jeg vet ikke om dette er verdt noen kudos, de er lette å erte opp, og jeg tror sannelig ikke jeg bidrar til å hjelpe på noe som helst heller, men takk skal du ha uansett :lol:

  • 23 February, 2009 - 2:37 am | Permalink

    Den dagen sharialovgivning har erstattet norske lover skal jeg frivillig ikle meg burka før jeg trekker tilbake alt stygt jeg har sagt om Formannen. Før den tid skal jeg lete litt mer etter taterrøttene mine (som visstnok er der), finne et følge og lure på godtroende nordmenn dårlige kaseroller og trist musikk.

    • Hjorthen
      23 February, 2009 - 4:24 am | Permalink

      Lure på nordmenn dårlige kasseroller og trist musikk? Har du tenkt å ta opp arven etter Knut Bjørnsen?!?

      • 23 February, 2009 - 9:56 am | Permalink

        Knut Bjørnsen kunne nok vært med i taterfølget mitt. Selv om jeg mistenker at jeg hadde blitt relativt lei av ham veldig fort. Tror det ville være viktig for meg at det var folk jeg kan prate med når vi skal traske ørkesløst rundt .

  • 23 February, 2009 - 9:17 am | Permalink

    herlighet …

    • Hjorthen
      23 February, 2009 - 9:49 am | Permalink

      Ja her går det for seg, men ikke vær redd Shoaib, bare vi får skiftet ut navnet ditt med noe litt mer norskklingende så tror jeg du kan gå klar av de nye tiltakene. Du er jo nesten norsk!

      • 3 March, 2009 - 11:40 am | Permalink

        Forslag til navnevalg taes imot med takk … så langt har jeg en liten forkjærlighet for Skallagrimson, men siden pappa neppe endrer navnet sitt for å gjøre meg fornøyd blir det vel til at jeg blir Skallagrim, og sønnen min kan smykke seg med tittelen Skallagrimson.

        • Hjorthen
          5 March, 2009 - 3:40 am | Permalink

          Skallagrim Sultan er jo et skikkelig kongenavn. jeg ville gått for den!

  • 23 February, 2009 - 11:51 am | Permalink

    Hurra for Hjorthen!

    Svanvikanamo er jo åpenbart løsningen for all slags fantepakk. Burde jo tenkt på det sjøl.http://hjorthen.org/wp-includes/images/smilies/icon_mrgreen.gif

  • 23 February, 2009 - 6:39 pm | Permalink

    Hjorthen: Slutt å skrive disse parodikommentarene i ditt eget kommentarfelt. Ingen er så teite som de folka over her(!). :evil:

    *host* Forresten v.e.l.d.i.g. glad for at du kaller Siv en pitbull altså. ;)

  • 25 February, 2009 - 7:18 pm | Permalink

    MEN AT HUN TADIA HAJIK ELLERHVAFASAN KUNNE STILLE OPP PÅ STATSKANALEN ENNERKÅ BARE DAGER ETTER KUPPFORSØKET, DET ER MEG EN GÅTEFULL!!!!!!1111111oneone

    JEG HAR STEMT PÅ ap HELE LIVET, MEN NÅ ER DET fprRP FOR ALLEPENGENAFJEUTMEDKREKAR!!!!!!!!

    JESUS LEVER

    • Marit
      25 February, 2009 - 10:02 pm | Permalink

      Godt å vite at du er der og tar ansvar for å gjøre denne posten komplett!!

  • 25 February, 2009 - 10:56 pm | Permalink

    Takk, det varmer. :)

  • KEE
    26 February, 2009 - 11:51 am | Permalink

    Satans pakk, send dem hjem. Kjører pirratdrosje og jobber som rørleggere enda de er uføretrygda! Ruser seg på svineri de kjøper i innvandrerbutikkene sine! Og unga dems, ikke begynn med unga dems… ramponerer biler, sparker inn butikkvinduer og truer en stakkars kjoskdriver med grisebank og det som værre er.

    Nei, seand dem hjem dit de kommer fra med en gang.

    • KEE
      26 February, 2009 - 12:00 pm | Permalink

      Send dem hjem til Norge, altså… for de som ikke tok’an
      *På kanariøyene er det etterhvert blitt trøbvbel med nordmenn som jobber svart, snylter på trygdeytelser, sørger for egne varer (brunost o.l.) i sjappa de kjøper spriten sin, og generellt drikker alt for mye av spriten sin.
      *Vestkantpøblene har hatt for vane å gå amok på Oppdal, Hemsedal og andre “partybygder”.
      Mens jeg bodde i Bø opplevde den eneste mannen som kunne lage en ordentlig kebab å få sjappa si ramponert flere ganger, av den enkle grunn at han serverte stekt kjøtt til fulle folk med kort lunte og en “ikke at jeg er rassist altså, men…” grunnholdning.

  • 26 February, 2009 - 4:12 pm | Permalink

    Alltid er det noen som krever noe. Og alltid sitter noen på berget og klager over de som “tar seg til rette”, og spår at de kommer til å ta over. De svarte krevde mye tull i USA. De homofile har krevd og krever mye rart i Vesten. Taterne og samene har krevd mye rart her i Norge. Og nå tror altså muslimene at de skal få lov til å ha på seg *hva som helst* på hodet uten at vi får lov til å nekte de det?

    Makan til frekkhet!

  • 26 February, 2009 - 5:33 pm | Permalink

    Tross alt bedre med litt islamisering, enn med sånn islam-i-fisering, de drev og skremte oss med i gamle dager.

    *fnis*(ering)

  • Leave a Reply

    %d bloggers like this: